Hoppas hoppas!

Igår var de som sagt kalas borta vid Lillhärdal för Tomas farfar som fyllde 75. Fick träffa Tomas släktingar, dom som dom FAKTISKT umgås med! 3 st alltså, haha!
Vi var inte där så länge eftersom Tomas var tvungen att åka hem och lägga sig. vi blev i alla fall bjudna på grillat med potatissallad. Jag har aldrig varit ett fan av potatissallad men gud vad gott det var! Man kan ju ändra sig med åren!
Sen åkte vi hem. Jag spelade lite heroes, läste bok och nördade på internet en stund innan det var dags att sova.
Nu på morgonen har jag hunnit med att skriva till en lägenhet. Jag tycker att det känns så meningslöst nuförtiden.. Man får ju aldrig svar! Men tro det eller ej, idag fick jag svar!!!
Det är visserligen innerboende hos någon, men just nu gör det oss ingenting! Dom har även 2 katter vilket jag tycker bara är ett plus! Hihi!
Man får väl leta efter egen lägenhet medan man är där! Men man lär ju bli där i alla fall ett år eller så. Har inga problem att dela med någon. Det enda jag kommer tycka är jobbigt i början är att gå på toaletten... Men dom har ju duschen i samma rum så man får väl göra "nummer två" sedan duscha så att lukten försvinner! Haha!
Men hon skulle prata med sin pojkvän. 3000 ligger hyran på! 1500 för oss i månaden alltså, ingenting!!
Hoppas verkligen vi får den, skulle bli så himla glad då! Då är det bara att vänta på intagningen för skolor som kommer vilken vecka som helst nu!!
Ska snart läsa lite och sedan upp och äta lite nudlar tror ja.. Har ju köpt dom där goda, hihi! Kommer behöva köpa nya innan jag åker hem! Haha. Sedan vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Blir väl mycket framför tv:n innan Tomas kommer hem. Sista dagen jag är här idag... Tråkigt!
Föresten! Skulle någon kunna berätta för mig varför min text trycks ihop när jag faktiskt gör mellanrum?
0 Kommentarer till "Hoppas hoppas!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!