I behov av mys

Sjukdomen har bara fortgått så har inte orkat skriva så mycket här. Har mest varit less på allt.
Har inte ätit nästan något. Börjar komma igång nu! Idag blev det lite nudlar, lite middag, en tallrik kräm och fick faktiskt i mig en hel macka. Tandköttet är fortfarande mycket svullet men det börjar gå ner lite nu.
Sa jag att jag va i Sveg?
Tomas jobbar 05.00 - 15.00 så han går och lägger sig tidigt medan jag ska försöka underhålla mig själv. Men tänkte att jag sitter ju bara i Krokom och kommer inte kunna jobba fören på torsdag så då kan jag lika gärna passa på att hälsa på honom medan jag kan! Sen blire inte mycket alls!
Vi såg Hajar som hajar idag, bra film! Har sett den typ 4 gånger, men vad gör väl de?
Nu ska jag nog faktiskt sova! Varmt i de här rummet så ska se om det går!
Föresten! Jag och Tomas testade "den nya duschen". Den har: Tropisktregn, vattenmassage i svanken, fotmassage, ångbastu, radio och vanlig dusch. De är i alla fall de funktionerna som vi testade, tror inte de fanns mer? Och varje gång man byter mellan dessa kommer det först jätte kallt vatten!! Vilket Tomas visste men valde att låta bli att berätta för mig..
I alla fall!! Då vi testar ångbastun säger Tomas "Stoppa dit foten där, där vid den där vita grejen!"
Så jag gör ju det. Och fyfan vilka brännskador jag fick!! Har en stor röd fläck. De är nämligen så att all ånga kommer ut där! Och dum som han är så sa han bara "De var inte lika varmt då jag kände där..." Men vad tror han?! Så de första som händer då man kommer hit är att man blir brännskadad!
Som om jag inte hade nog ont redan?!
0 Kommentarer till "I behov av mys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!