I want you by my side

Bykampen i Sveg var faktiskt ganska rolig! Jag spenderade 2 timmar med att tjata på Tomas, ville ju så gärna ha den där lakritsstången! Så efter ett tag så fick jag lite godis! Tihi!
Men som sagt, mycket underhållande evanemang!
Sedan åkte vi hem, kollade lite på Scrubs (NYA AVSNITT) och snuten i hollywood.

Och sedan sa det bara PANG så var det morgon och jag skulle åka hem...
Lämnade Sveg med en klump i magen. Ska ju inte se han på 2 - 3 veckor... Kanske hinner se han lite innan jag åker utomlands. Men jobbigt kommer det bli!

Började dagen igår med ett 11 timmars pass! 15 - 02, fyfan vad jobbigt det var!
Så idag är man ganska slut. Men har hunnit med en del ärenden ändå!
Apoteket
Aktivierat mitt nya visa kort
Varit på banken
Köpt present till Linnea
Och senare idag ska jag försöka hinna med att åka till Ica och hämta mitt nya kort till min säkerhets dosa!

Har pratat lite med Tomas, det regnar och han är ledig! Typiskt att det är Härdalsveckan annars hade han varit här... Aja, de är bra att få sakna varandra lite också! Bara det inte blir för mycket.

Nu ska jag äta! Sedan kanske testa en av de nya spelen som Linnea fått?
0 Kommentarer till "I want you by my side"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!