Opepp till tusen!

Om ungefär en kvart beger jag mig mot jobbet... Känns tungt! Är så himla opepp så det finns inte! Ebba och Josse är i alla fall där nu när jag kommer och Erika kommer klockan elva. Men det lär ju ändå vara så mycket folk så man lär ju ändå inte hinna säga något till varandra!
Fast tror det kommer vara mer folk imorgon på mitt jätte jobbiga pass!

Har varit ensam i huset "hela dagen" (Sov ju så länge). Tror mamma, pappa och Linnea hinner hem nu innan jag ska åka. (Dom har varit hos farfar och firat honom, han fyller tydligen år på måndag) och Julia är i stan med Linda.
Skönt med tystnad då mitt jobb är fullt med skrik!

Det lär ju vara en liten rusning nu innan allt sätter igång för att folk ska äta middag. Sedan kommer rusningen efter sista artisten som uppträder på stortorget.
Men det är ju folk där HELA tiden så med rusning menar jag att det är så mycket folk att vakterna måste stänga av ingången och släppa in folk då det går folk.

Just ja! Jag klippte mig i tisdags. Klippte typ av allt hår för det var så slitet.
Tror aldrig jag varit så missnöjd över en klippning som jag är nu! Men de växer väl ut...

Ha så kul på yran och kom gärna förbi!
0 Kommentarer till "Opepp till tusen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!