Stanna tiden, snälla

Julia har nyss slingat mitt hår!
Det belv jämt och bra så men vet inte om jag tyckte att det blev lite för ljust... Utväxten är iaf borta!
 
Vi har äve hunnit klarat en svår bana på Crash - Twin sanity, och det känns jätte skönt! Så imorgon ska vi nog nörda lite mer!

Ska åka till jobbet om en timme! Det känns seriöst som att jag sover, äter, jobbar! Tiden går för fort. Hinner verkligen inte med något! Känns inte som att jag gjort något idag fast jag gjort det. Känns som att jag nyss var på mcdonalds och allt stress och nu ska jag snart dit igen. Men det är bara 1 vecka kvar sedan slutar jag där! Känns underbart. 1 vecka kvar ungefär tills jag får träffa älsklingen min igen!
Pratade med han idag, ville ha kontonr. till hon jag ska betala hyran till! För imorgon ska jag betala min första hyra! Känns vuxet.

Undra vad jag ska göra imorgon... Kanske träna lite? Var ju ett tag sedan!
I veckan ska jag sova över hos Josse också! Hon är själv hemma! Så det längtar vi till!
0 Kommentarer till "Stanna tiden, snälla"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!