Trion

Idag (Eller jag igår eftersom klockan är över tolv!) åkte jag som sagt hem och lämnade Sveg! Vägen hem var väldigt dryg och full med lastbilar/husvagnar/husbilar. Så det gick inte i Spedes Gonsales fart!
Men då jag väl kom in till stan ringde jag Annika eftersom vi skulle fika idag!
Så jag träffade henne inne i Domus, eller "Mittpunkten", och fikade på törners fiket som finns där!
Vi satt där i typ 2 timmar eller så tror ja! Sedan shoppade vi lite smink! Hihi!
De var verkligen jätte kul att se dig igen gumms!! Så himla länge sen sedan!
I veckan då jag är ensam!! Eftersom jag idag fick veta att min familj drar till Blekinge på måndag och är borta en hel vecka. Jag ska ju jobba och åka till Uppsala så kan tyvärr inte följa med. Skit tråkigt! Då ska dom sola vid havet medan jag sliter och är jätte rädd hemma i det stora, läskiga, knakande huset! USCHA!
Men iaf, Annika och jag ska shoppa lite nästa vecka! Ska bli as kul!!
Kom nyss hem från jobbet. 20 - 01, inte alls farligt. Jobbade med Ebba och Erika. Dom två tjejerna gör verkligen jobbet 10 gånger roligare! Vi tre är fan bästa arbetsgruppen på mcdonalds! vi har så himla roligt!
Så nu är jag helt slut i benen! Knäna värker och jag luktar svett. Känner att 2 veckor från jobbet känns!
Imorgon blir det tandläkaren klockan 12.15 sedan bio 18.30! KUL!
1 Kommentarer till "Trion"
Postat av: Annika

Sjuuukt mysigt att träffa dig igen gumman, jag hade underbart kul! i veckan ses vi igen och då tar vi en heldag med middag och lite vin kanske:) älskar dig mest!!!!!! <3

URL: http://annikad.blogg.se/
Datum: 2010-07-09 / Klockan: 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!