Uppsala boende, check!

Japp, då var det klart!
Den 16 juli ska jag och Tomas ta en liten tripp till Uppsala för att kolla på lägenheten! Vill vi ha den så får vi den! Eller ja, rummet! Jag pratade med hon som vi skulle bo ihop med och hon lät verkligen jätte trevlig!
Gud vad glad jag är, det har äntligen löst sig!
Nu sitter jag och väntar på att Tomas ska komma hem!
Vill duscha, äta mitt godis (Jag kan ju faktiskt äta sånt nu!) och bara mysa!
Det ser ut som om det har varit fint väder idag, men det har jag inte orkat utnyttjat. Har legat inne och läst!
Imorgon då jag kommer hem ska jag ringa runt till en massa Ica affärer i Uppsala och hoppas på att jag får jobb där! Så jag lättare bara kan säga upp mig från mitt jobb på Mcdonalds istället för att bli förflyttad!
0 Kommentarer till "Uppsala boende, check!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!