Vill också!

Det var galet mycket folk på jobbet igår! Och inte slutade dem komma som i fredags klockan tre utan de var fortfarande lite då jag gick klockan fyra!Men mycket folk = tiden går fort!
Så det var ett lätt arbetspass!
Ikväll jobbar jag 01.30 - 05.00 (Fick byta lite för att jag ska åka med Erika) och det känns som ett enkelt pass! Det är ju söndag! Hur många är ute då lixom?

Igår då jag såg alla fulla människor blev jag verkligen AS sugen på att festa! Så då jag har slutat på jobbet den 31 så ska jag parta en massa i augusti innan skolan börjar! Kommer nämligen flytta ner ett tidigare än planerat! För börjar den 26. Så flyttar nog redan den 20, åker ner den 19!
Så ska hinna träffa alla och parta en massa!

Idag blir det nog till att slappa, vet inte om jag orkar göra något ansträngande!
Imorgon måte jag upp 11.00 SENAST för att åka in till stan och klippa mig. Kommer bli jobbigt då jag jobbar så länge inatt! Men tänkte vända tillbaka dygnet lite inför mitt jobbiga 12 timmars pass!

Min lillasyster har fått sin första mobil och sms:ade mig nyss:
VAKNA NU!
Så ska gå upp och visa att jag lever!

0 Kommentarer till "Vill också!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!