Dagarna bara går och går

Då var ännu en dag gjord! Har bakat till Linnéas fotboll, kokosrutor, fast det var strössel istället för kokos. Sedan hann jag och Linnéa med en liten ridtur med hästarna! Idag gick det bättre och jag satt kvar på sadeln hela tiden, haha!
Men idag har jag verkligen ont i nacken. Och lite i armen.
Imorgon ska jag hinna med lite grejer innan jag åker till Sveg lördag eftermiddag! Ska städa Bamses bur, städa pappas bil och hinna göra mat till mamma & pappa. Vi leker nämligen "halv åtta hos mig" här hemma. Och imorgon är det barnens tur! Har förberett allt, ska bara handla!
Juste fan! Måste ta ut köttet!! HAHA!! Ska upp och göra det nu..
Pricken snarkar... Tomas ligger inte här bredvid men jag har ändå någon som snarkar! Haha. Vill att det ska bli lördag NU! Är så himla gossjuk!! Hoppas bara han inte jobbar allt för mycket... Hoppas alltså att det ska regna! Ska vara där till på torsdag nästa vecka då jag börjar jobba igen.
Passar på att ha det lite ledigt. Har kollat juli schemat. 6 dagar har jag typ bara! 6 dagar ledighet!!! Helt sjukt! 76 timmars jobb och tjänar bara lite över 6000, men de är pengar iaf!
Har även skickat en massa mejl till lägenheter och försökt ringt. Inget svar.. Det känns som att jag håller på med något som är helt omöjligt! Men jag kan inte fortsätta bo hemma i augusti! Måste börja plugga!! Vill inte vara ifrån Tomas längre än augusti heller. Att bott ihop i 1 ½ år och inte göra det längre suger verkligen.. Så måste bara ha en lägenhet!!!
Nu måste jag gå upp och ta ut köttet sedan blir det väl sova... Eller mer stirra upp i taket. Är inte speciellt trött men är inte nog pigg för att göra något heller då hela familjen sover!
0 Kommentarer till "Dagarna bara går och går"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!