Hmm..

Japp, ett till pass klart! Och självklart var det strålande sol ute idag och då man kommer hem vill familjen stolt visa upp brännan som de lyckats åstakommit. KUL. Aja, jag tjänade pengar! HIHI!

Imorgon blir det dubbelpass! 11.45 - 14.45 sedan 22.00 - 02.45, inte så jobbiga pass!

Tomas kommer också! Vi ska städa ur de lilla sista ur lägenheten. Sedan ses vi inte på ett tag.. Tråkigt!

Håller på att ladda ner greys anatomy olaglig som jag är! Längtar tills det är klart! Men ska nog inte se fören ikväll i min säng!

Har spelat lite sims, ska nog spela mer med Julia sen. Haft ute marsvinen och Bamse. Hann ju se lite av solen iaf!
Kanske ska gå upp och se lite som är inspelat till mig, typ top model?
Visste ni att jag följt de programet sedan de startade! 13 säsonger, kanske missat 1 - 2 avsnitt! Haha, älskar de.

Börjar bli snuvig.. Tråkigt!
0 Kommentarer till "Hmm.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!