Jobb och återigen jobb!

Japp, då var första jobbdagen gjort! Har varit as mycket folk från då jag kom dit (tolv) tills jag slutade. (18!) Skulle egentligen jobba till kvart över tre idag men fick jobba över. Gjorde inte mig något! Hatar de där 3 timmarspassen då man åker in till stan och tjänar typ ingenting. Så de där sex timmarna och lite över 500 kr satt fint! (Vet får inte alls bra betalt!).
Imorgon trodde jag att jag skulle vara ledig och sitta och glassa i fin vädret, men ack nej!
Erika och jag satt och spelade lite sims, tihi nördarna! Då de plötsligt plingade till i mobilen!
"Pass ledigt imorgon mellan 11 - 17, först till kvarn får det"
Efter mycket om och men tänkte jag: Vad ska jag göra imorgon? INGENTING! Då kan jag lika gärna tjäna lite mer pengar! Så imorgon blir det ingen sovmorgon. Ska jobba en timme med Josse också! Kul!
Var massa nya idag som de körde med, tänk att jag inte är en av de nya längre! skönt.
Tänkte egentligen sova nu men såg ett så spännande avsnitt av Greys anatomy nyss så var bara tvungen att ladda ner nästa. haha, bara 96 % kvar! Tror faktiskt inte jag ska sitta uppe och vänta. Kan låta de ladda klart imorgon medan jag jobbar.
Sedan jobbar jag ju också hela helgen! Visste att man kunde jobba varje dag om man ville! Har redan as ont i knäna! Men, pengar pengar!
God natt!
0 Kommentarer till "Jobb och återigen jobb!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!