Nattugglan, eller?

Då har alla i huset gått och lagt sig medan jag sitter här uppe ensam i mörkret.. Är ganska trött men inte nog trött för att somna. Har spelat lite sims, ätit knäckebröd (Den mumsiga mackan!) och yoghurt men ändå börjar jag bli hungrig nu! Haha, hur är det möjligt?

Kollade på lite roliga party studentbilder. Att man planerat allt så mkt, köpt så mkt och nu är det bara över. Känns overkligt! Balen, mössbalen och studenten. De var verkligen skit roligt! Flaket var höjdpunkten i mitt liv! Men nudå? Ska man bara jobba på donken och känna sig så himla bläää i 3 månader typ! Får tänka: PENGAR

Tror jag kanske ska ta min bärbara dator, bädda ner mig i sängen och kolla på en film på voddler! Det lät riktigt mysigt. He i min as sexiga bettskena och bara sitta där för mig själv och dreggla. Haha!
Det också, skit tråkigt att sova själv!


(Klicka för större storlek)

Godnatt då folket!

0 Kommentarer till "Nattugglan, eller?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!