Otursbarnet

Idag har det varit en jobbig dag tycker ja. Igår fick jag jobba över. Skulle sluta 01 men blev kvar till 03... Chefens chef skulle komma så allt skulle vara på topp. Så där låg jag i alla hörnen på mcdonalds och skrapade. Och den sista kunden är en norsk man som kommenterar mina tuttar och vill ha mitt nummer. kul kväll, verkligen...
Så imorse då jag gick upp klockan 10!! Var jag as trött. Var tvungen att åka till betfys, och fick veta att idag var sista gången! Jippie, så nu ska jag börja ta bort den. As skönt.
Sedan var jag ute och red med mamma och Linnea. Testade en ny häst vid namn Simba som vi får rida på gratis i Dvärsätt, blev avkastad! Alltså, har haft lite otur den här dagen känner jag.
Sitter nu instängd på mitt rum och ska bara slappna av en liten stund här i mörkret. Vila huvudet lite. Har lite smått ont i halsen och tror att jag börjar bli lite sjuk..
Hoppas Tomas ringer snart, behöver verkligen prata av mig lite! <3
1 Kommentarer till "Otursbarnet"
Postat av: Erika

Jag vill också rida!

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2010-06-16 / Klockan: 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!