En torsdagskväll

Såg nyss Twilight - Eclipse igen eftersom Tomas inte har sätt den. Men den var helt okej. Har inte läst ut boken än eftersom jag är så seg! Då jag väl sätter mig och tar tid till att läsa är det super kul. Men att just SÄTTA SIG orkar jag aldrig! Haha!
Vi gick iaf igenom en filmlista med filmer man MÅSTE sätt. Och konstaterade att vi sett det mesta! Så vi har laddat ner lite till nu eftersom då vi kommer till Lit kommer vi använda mitt sega trådlösa internet! Så man måste ju passa på att fylla minnet med skit nu!
Snart blire glass med varma hallon! MUMS! Glass 2 L för 10 kr på Ica. Kunde bara inte motstå!
Imorgon blir det jobb. Var sjukskriven idag pga huvudvärken jag hade igår så jag somnade typ tre inatt. Då kan man inte upp och jobba sju!
Men imorgon ska jag pallra mig iväg och tjäna lite money!
På lördag kanske är sista passet på Ica om jag inte får mer... Ska vänta och se!
Tomas är ute och pissar i Uppsala. Toaletten var upptagen...
Ha en bra kväll alla!
/ Ida
0 Kommentarer till "En torsdagskväll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!