Min bebis!

Min lilla bebis Oskar! Som jag hämtade hem i förrgår!
13 veckor blev han igår! Underbart sööööt!
Han är underbar! Ska sova och vara vid en hela hela tiden. Går man därifrån och han blir själv slutar han aldrig skrika!
Han kurrar något brutalt högt!
Det hände en liten incident igår och han bajsade på mattan, hoppas inte de händer igen!
Imorgon ska vi till veterinären för vaccination och chipmärkning!
Vill ju inte att han råkar smita ut här eller i Krokom om han inte är märkt!
Har fått jobb på Ica här i gottsunda!
Hade mitt första pass igår, mycket PLU koder man måste kunna!
Ska jobba klockan 15 - 21.30, stängning idag alltså!
Jobbar imorgon, lördag, är ledig på söndag sedan jobb hela nästa vecka! Det här är typ ett helttidsjobb! Längtar verkligen tills pengarna börjar rullar in!
De är typ en månad kvar bara tills jag ska hem till kära Krokom!
Längtar faktiskt och funderar på om jag är ledig en längre tid framöver att åka hem lite om det finns en billig biljett!
Nu ska jag se Dexter, göra lite lunch och mysa med Tomas och Oskar!
2 Kommentarer till "Min bebis!"
Postat av: KATTA's BEACH

nämen.. SÖÖÖT!!! Vill också ha en liten katt =)

Du frågade om min hårfärg förut.. Förrutom att jag slingar mig hos Frisör var 3:e månad, så brukar jag köpa Loreal's blondering nr 1012. Lycka till!

URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare
Datum: 2010-10-21 / Klockan: 13:42:50
Postat av: Annika.

haha du lär dig PLU koderna sen! fan att det inte var statoil, då hade jag kunnat lärt dig koderna:P men det går rätt snabbt! nu såfort någon säger banan tänker man 20, lösgodis, 550, frimärken 583.. åh jag är skadad!! xD <3

URL: http://[email protected]
Datum: 2010-10-22 / Klockan: 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!