Fikalika på stan!

Nu åker jag ner på stan för att fika med Anna och Lisa!
Sedan möter Tomas upp mig och då blir det till att handla lite på Clas Ohlsson!
Gud vilken spännande fredag!
Ikväll blire filmkväll eller utgång.. Har inte bestämt mig!
Har ni några roliga tips på vad jag och Tomas kan hitta på imorgon?
Inte bio och sånt tråkigt utan något mysigt men speciellt!
1 Kommentarer till "Fikalika på stan!"
Postat av: anna

haha skönt :-) jag har inget godis kvar alls.. allt slank ner. Mådde mindre bra efter det :P Hoppas du får en bra helg! KRAM

URL: http://anname.blogg.se/
Datum: 2010-09-11 / Klockan: 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!