Funderingar

Idag blev det skola! somnade typ klockan tre igår för att gå upp klockan halv åtta och masa iväg sig till seminariet om Jämställdhet, värderingar, genus, sexuell läggning osv.
Det var ganska intressant och värd att gå på!
Fick lära mig en massa nya begrepp och se lite mer av mina klasskompisar!
Om typ 1 timme ska Tomas och jag dra oss ner till tvättstugan och tvätta en massa!
Sedan är det plugg som väntar.
Tenta om 2 veckor, uscha!
Ska ha en liten slapp dag. Göra kaffe snart och mysa till Prison Break säsong ett som Tomas blivit helt besatt av!
Har föresten anmält migg till lärargasquen den 25 september. Det ser jag fram emot!! Knälång klänning för tjejer, kostym för killar,  värdar osv. Ska bli spännande! Sedan blir det nog en massa drickande också! Tihi!
Får mitt studiebidrag typ då också, de längtar jag till!
Hmm.. Ska man? Kanske då man har pengar? Orkar man lägga ner energi på de igen?
Hmm.. Ja?
1 Kommentarer till "Funderingar"
Postat av: Julia

spara pengarna tils jag kommer ;)


Datum: 2010-09-14 / Klockan: 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!