Gaga ohlala

De var jätte mysigt på filmen igår.
Men de var lite svårt att ta sig dit eftersom Uppsala hade kulturnatt så det var en jävla massa folk!
Men Tomas och jag hade självklart missat att det var något och blev helt förvånade då vi kom dit och fick se allt folk! Vi gick också ner till stan! 7.5 km, duktiga vi är! Men sedan gick vi hem, vill ju inte gå hem i läskiga Uppsala!
Sedan gick vi hem och kollade på idol och åt lite godis!
Köpte en stor popcorn på biografen och en stor läsk, FYFAN vad stort de var! Jämfört med de lilla man får i Östersund! Haha. Och biografen var mycket bättre uppbyggd.
Satte sig någon framför en så gjorde inte de något, för stolarna var upphöjda så ingen kunde vara ivägen! Joo, kanske en över 2 meter, men då har man ju bara otur!
De var jätte mysigt på filmen igår.
Men de var lite svårt att ta sig dit eftersom Uppsala hade kulturnatt så det var en jävla massa folk!
Men Tomas och jag hade självklart missat att det var något och blev helt förvånade då vi kom dit och fick se allt folk! Vi gick också ner till stan! 7.5 km, duktiga vi är! Men sedan gick vi hem, vill ju inte gå hem i läskiga Uppsala!
Sedan gick vi hem och kollade på idol och åt lite godis!
Köpte en stor popcorn på biografen och en stor läsk, FYFAN vad stort de var! Jämfört med de lilla man får i Östersund! Haha. Och biografen var mycket bättre uppbyggd.
Satte sig någon framför en så gjorde inte de något, för stolarna var upphöjda så ingen kunde vara ivägen! Joo, kanske en över 2 meter, men då har man ju bara otur!
Påvägen ner till filmen såg jag och Tomas 6 grodor!! Har tagit bilder på dom men bilderna ligger i telefonminnet och inte på kortet så har inte riktigt listat ut hur man för över bilderna till minneskortet! Men då jag har gjort det får ni se dom!
Har nyss varit ute och gått typ 3 km! Skulle se om det fanns någon bra motions runda och nog hittade jag en allt! Så imorgon blir det till att springa den!
Nu ska jag duscha!
0 Kommentarer till "Gaga ohlala"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!