Im so lonleeeey!

Tomas har dragit till Sam och jag ska vara själv hela dagen. Ganska bra eftersom jag VERKLIGEN behöver plugga. Men som vanligt skjuter jag upp det. Det är så tråååkigt.
Har nyss testat ett nytt spel på x - boxet. Oblivion heter det, testat? Jag tyckte de var ganska tråkigt! Men ska snart ge det en chans till!
Idag ska jag försöka ta mig ut lite granna! Kan inte springa eftersom jag är sjuk men kan ju alltid ut och gå lite! en paus i pluggandet behöver ju alla!
Igår såg jag filmen Prince of Persia!
Riktigt bra faktiskt!
Med Jake Gyllenhall i huvudrollen kan det ju inte bli bättre!
Ni som gillar äventyr och lite mystiska filmer borde se den!
Nää, tror faktiskt att jag måste ta tag i pluggandet nu... Vill inte!
0 Kommentarer till "Im so lonleeeey!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!