Krökom

Åh gud vad jag äter på kvällarna!
Måste börja äta en redig frukost så man inte behöver mosa i sig en massa skit på kvällarna!
Kan ju inte sova för min mage blir helt fucked up!
Imorgon börjar en ny kurs!
OCH PÅ FREDAG SKA JAG & TOMAS TILL KROKOM!
Bokade biljetterna idag eftersom jag såg en lucka i mitt schema!
GLAD!
Blir plugg där men de gör inget!
Vill hem en sväng nu!!!!
Och då jag kommer hem igen (Stannar nämligen till nästa onsdag!) så kommer Julia efter två dagar! SWEET!
Nu känns livet bra igen!
Har inte fått svar av veterinären än, de var stängt. Men imorgon!
0 Kommentarer till "Krökom"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!