Sko tips?

Tro det eller ej men jag gjorde nyss 500 sit ups! Kommer inte kunna röra mig imorgon, känner redan träningsvärken i magmusklerna! (Som jag inte trodde existerade).
Jag vill ha pengar. Köpa en massa kläder som jag kollat ut här i Uppsala. Det finns en massa nya butiker och inte ett öre har man att handla där för! Inte fören i slutet av september... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, elleeeeer?
Vill även köpa lite nya sminkgrejer. Behöver verkligen ett par nya skooor! Vill ha ett par fina stövlar nu till hösten med lite klack. Några tips om vart man kan få tag i såna?
Gud vad mycket jag har bloggat idag, det märks väl inte aaaallllsss att jag har jätte tråkigt?!
Vill verkligen ut och springa... Men vågar inte.
Då jag flyttade in var det någon som blev knivhuggen 2 min från där jag bor! LÄSKIGT!
1 Kommentarer till "Sko tips?"
Postat av: Julia

500?!?! WHAT liksom? Allt bra med dig annars Ida? :)

URL: http://juliaeldh.se
Datum: 2010-09-09 / Klockan: 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!