There will be a end

Idag blev det avokado, räkor och röra till middag!
Röran bestod av: Gräddfil och kaviar (Ägg).
Annika bjöd mig på det här för jätte länge sedan och älskar det!
Fick ca 117 räkor för 25 kronor på willys! Super billigt!
Så nu är jag mätt och belåten!
Har fixat fram prison break säsong 4. Så det känns som att det kommer bli lite pluggande idag!
Wania ska snart på fest så kommer bli helt själv i lägenheten ikväll, WOW naken hela kvällen!
Skoja bara.
Ska i alla fall läsa ut boken jag håller på att läsa nu.
Och den där rundan jag skulle gå idag, den blev till affären för godis. Woooww, jätte bra Ida!
Idag fyller förresten Annika år! Stort grattis till min babe! Önskar att jag kunde vara i Östersund och parta med dig idag! Älskar dig <3
Fick helt plötsligt en enorm hemlängtan! 2 månader kvar...
1 Kommentarer till "There will be a end"
Postat av: Annika

men älskling då! jag kommer ner snart! och då ska vi festa!! älskar dig mest av allt min bästa vän <3<3<3<3


Datum: 2010-09-06 / Klockan: 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!