Bakterier

Sitter just nu och läser i min mikrobiologi bok. Läser om strafylockoker och streptokocker bakterier. Det är mycket vill jag säga och dessa bakterier är uppkomnsten till en hel del sjukdomar! Då man läser om alla de här bakterier och mikroorganismer som finns och hur man ska skydda sig som bäst osv. Blir man nästan lite paranoid! Du kan ju få sjukdomar hur lät som helst!
Helst jag som ska bli sjuksköterska, bara att jag går till jobbet med ont i halsen kan ju döda någon med tex. brännskada! Läskigt!
Ska snart göra kycklinggryta till min man som kommer hem om någon timme! De ska vara curry i så tänkte låta den stå ett tag så den får den goda starka curry smaken!
Nää, nu var mina fem minuter slut och jag ska återgå till bakterierna!
/ Ida
0 Kommentarer till "Bakterier"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!