Fru trötter

Är så trött. Sover typ här framför datorn. Ätit mycket godis. Och mer blir de under helgen!
Men på måndag ska jag fan banta. Blääää.

I helgen tar jag de lugnt. Ska sola mycket. Bli brun (RÖD) och bara slappa. SOVA!
Sen plugg hela nästa vecka.

Gick över 8000 kr idag. Och ett sommarjobb. Hade två erbjudanden. På ålderdomshemmet i Lit och hemtjänsten i stan. Men hade redan tackat ja till Lit och de behöver nog min hjälp mer! Så tror jag får jobba mer där. Tänkte tjäna as mycket. Utomlands i Augusti!

Var hos Erika idag! Mys som vanligt. Tråkigt att hon flyttar! Kommer inte kunna ses någe typ :( Aja, uttnytja henne i sthlm med boplats och nära till shopping! ;) Tihiihi

Nää, känner mig cp. Puss

/ Ida
0 Kommentarer till "Fru trötter"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!