Häst i sommar!

Känns ganska bra med mikrobiologin faktiskt! Kan de mesta :)
Ska plugga hela dagen och hela imorgon! Men imorgon blir det en liten paus för att dricka kaffe med Annika vid tolv tiden! Myspys <3
Ska nog till Krokom ikväll. Fixa sommardäck (Som skulle vara gjort i fredags :P ) och hälsa på familjen lite! Se hur brun Julia och pappa är efter spanien!
Känner mig seg idag. Blev inspirerad av Sveriges mästerkock igår och vill bara laga mat mat mat! Men har inga pengar och lite mat så de blir bara korv och makaroner! Haha!
Hejjar på Jennie i sveriges mästerkock. Hon är bitchig men jag gillar na! Hon är duktig på att laga mat!
På fredag är det påskmiddag hos familjen Funseth! Så då ska jag allt laga en massa mat!
Mamma ska hyra en häst från ås ridskola i sommar! 6 veckor :D Drömmde att jag hoppade 1 meter. Så ska ha de som mål! Innan vi lämnar tillbaka henne (Minerva) så ska jag ha hoppat 1 meter med henne! Åh, vad jag längtar! Blir som att ha en egen häst! Myys! Helst om jag inte får någe sommarjobb (Vilket ser jätte mörkt ut just nu) så kan jag ju rida nästan hela sommaren och försöka få tiden att gå. Flyttar ju också förhoppningsvis i juli! Så har nog en hel dne att göra. Men är man fattig kan man inte göra allt man vill göra...
/ Ida
0 Kommentarer till "Häst i sommar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!