Huvudvärk

Fest i fredags för Tomas. Var väl helt Ok. Mer mysfest! :P
Sedan bakis hela lördagen och sov bara hela dagen.
Idag har jag och Tomas STOR städat och jag har även fått en hel del plugg gjort!
Såg finalen av amazing race, vill vara med. Kommer de tillbaka till Sverige ska jag och Tomas anmäla oss!
Nu blir det duscha och lite mer plugg. Kommer bli super mycket plugg imorgon. Ska försöka gå upp tidigt så att jag vänder tillbaka på dygnet som jag vände tillbaka i lördags.
Är godis sugen. Men har inga pengar. Får de på torsdag. Men de känns bara som att de kommer gå åt. När ska de bra tiderna komma?! Så att man slipper oroa sig över ekonomin...
Har huvudvärk. Haft de hela dagen. Säkert pga all stress!
Ready

/ Ida
0 Kommentarer till "Huvudvärk"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!