Min fruga!

Var hos Annika idag och fikade! Vi sitter alltid i flera timmar och pratar om allt och inget! Tiden går super fort och varje gång jag går därifrån undrar jag varför de alltid tar så lång tid mellan gångerna! Vi har ju så himla roligt så vi borde ju ses OFTA!
Men på tisdag blir det utgång med henne och Filippa! :) Kommer bli så himla roligt! Längtar!!
Bara för att vi är bäst! (Annika, vi behöver lite nya bilder på oss! Har bara sånna som typ är ett år gamla :P )


Imorgon blir det plugg hela dagen. Trååååkigt! Men de ska göras! Ska gå igenom en gammal tenta tänkte jag!
Nää, citronvatten och tv:n väntar :)
/ Ida
1 Kommentarer till "Min fruga!"
Postat av: Erika

Hur går det med din citronvatten-kur? Funkar? :D

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-04-11 / Klockan: 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!