Nytt rekord!

Gymmade idag! Sprang 3 km på 20 min! Jag vet, de är inte super bra! Men för två år sedan sprang jag 2 km på 22 min! Så man har ju blivit bättre! Plus att för någon vecka sedan orkade jag inte ens springa tre utan att dö och idag gick de hur bra som helst!
Nu är man helt slut i kroppen men härligt var de!
Sen blev det stan med Filippa och Bella! Vi fikade och Bella shoppade, hon hade ju fått en MASSA pengar så blev nästan lite avis då hon kunde spendera på sig själv! Vill också! Men mysig dag var det iaf <3
Sitter och försöker planera helgen med min kille som har världens sämsta framförhållning! Så nu blir det tjejkväll med tjejerna på fredag i stan med lite sup och sedan krogen ifall det inte kommer upp annat och tjejkväll med Erika och Helen på lördagen! Blir nog jätte bra hur som helst. Sista helgen jag kan leva innan jag kommer begravas i böcker!
Imorgon blir det massa hemma plugg, ska även hinna städa sovrummet och badrummet!
Sitter just nu och kollar på Sveriges mästerkock! Hejja Jessica och Jenny!!
/ Ida
0 Kommentarer till "Nytt rekord!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!