Save me

Är såååå uttråkad!!
Tomas bara sover och är dryg. Medan jag sitter och kollar på sexan som visar family guy som jag redan sätt... Sugig kväll!
Bara för att jag har så himla tråkigt blir jag sugen på jätte mycket saker.
suck.
Hatar att sitta i Lit. Vill till stan nu. Så man kan umgås med lite kompisar på kvällarna. Inte sitta här, fattig och uttråkad! Men imorgon blir det jätte mys!
Åker in till stan med 17.45 bussen. Då jag kommer fram blir det systemet med Bella. Sedan kommer Annika och Filippa, då blir det till att köpa sallad!
Äta mysig middag hos Filippa och sedan dricka till massa spel! Längtar! Behöver komma ifrån Lit ett tag. Haha, kul, kom ju nyss hit! Men menar att jag skulle behöva se lite vänner och ha lite kul istället för att bara sitta och plugga.
We have been bad
0 Kommentarer till "Save me"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!