Snart är de jag!

Såg nyss sos luftens hjältar medan jag hade böckerna i högsta hugg. Tänk att om 2 ½ år är de jag som räddar folk. Känns overkligt!
Fast då man ser sånna här serier blir man så pepp! Vill börja jobba nuuu!

Aja, tenta imorgon. Har pluggat som ett svin hela dagen så hoppas de går vägen! Efter tentan blire lite häng med tjejerna i stan och sen vidare till Krokom för lite häng med Erika!

Åker sen hem till Lit. Har ledig i 1 ½ vecka. Eller ja, ska plugga till 2 tentor! Så ledigt och ledigt...
Påskmiddag på lördag som jag och mamma ska bjuda på!

Mycket mys nu!

Såg lyxfällan med Tomas. Om man säger såhär: Vi klagar på att vi har de dåligt och kan de inte vänta. Men jämför man med dom så har vi de fan bra. Nyttigt att se!
Hoppas på pengar på torsdag ändå!

HoppasHoppas, im ready

/ Ida
0 Kommentarer till "Snart är de jag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!