Tisdag

Igår var det som sagt kalas! Min familj kom förbi och åt den goda tårtan som jag gjort (Eller jag vet inte hur den smakade men antog att den var god! Haha!) och sen pratade vi lite.
Tomas blev glad över presenterna. Av familjen vart det en rakapparat och av mig x-box live i ett år och 2 t-shirtar.
Resten av kvällen vart det lite godis och tv tittande!
Ska snart duscha och äta någon lunch för att sedan dra mig iväg till skolan! Slutar sent idag med farmakologi hela eftermiddagen. Känner mig fortfarande lite krasslig med hosta men de ska väl gå ändå!
Var förresten på sjukhuset igår! Gjorde ultraljud och röntgen. Kändes väldigt skumt att göra ultraljud i handen! De ska ju vara på magen, och man ska ju se en bebis på apparaten och inte massa muskler och vävnader! Men hon såg inget på ultraljudet så nu är det bara att vänta på röntgen som kommer ta typ en vecka. Suck vad allt tar tid! Jag lovar att dom inte kommer se något och inte veta vad det är och sen är det bara för mig att gå med det resten av mitt liv. Pesso jag, jaaaa!
Duschen var de ja!
/ Ida
0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!