Kort visit

Gick nyss upp. Mådde så dåligt att jag inte kom upp ur sängen! Fattar ingenting! Igår på dagen mådde jag helt OK och nu känner jag mig sämre. Det ser inte bra ut för festerna jag ska på i helgen! Blir kanske en lugn helg med Tomas, blåbärspaj och tv? Aja! Än ska vi inte ge upp! Kanske blir mirakelfrisk tills på fredag! Men de blir nog ingen skola imorgon. Ska försöka gå upp och ser hur jag känner. Men hostar hela nätterna så får inte sova för de känns som att jag ska kräkas. Huvva, jobbigt sjukdom detta! Lång och äcklig. Den hindrar mig från så mkt!
Ska snart se lite cityakuten. De är väl de jag ska göra typ hela dagen idag!
Gjorde Coldeslaw igår! Vad gott de var! Och stekta sparris. Blev inga kolhydrater till middag för de fick inte plats på tallriken! Haha!
Klarade förresten anatomitentan! Pluggade bara sten hårt en vecka och lite smått veckan innan. Vilket betyder att jag inte är så svårlärd som jag tror! De gick ju inte jätte fort och jag fattade! Matte och farmakologi kvar sen kan jag gå vidare!
Den här terminen känns mycket lättare! Första kursen har ingen tenta utan bara rapportskrivning. Det är mycket psykologi och omvårdnad bara hela detta halvåret! De är väl bara för att nästa halvår kommer bli cp jobbigt med kirurgi osv! Men de ska vi klara oss igenom! Känner mig så positiv till skolan just nu! Ska hämta matteprovet någon dag också och se hur de gick egentligen!
Fick praktikplats i Hammerdal också. Så går de då man är sjuuk! Aja, jag och Fille ska pendla dit tillsammans om vi nu har samma tider så de blir roligt ändå!
Jaa, men Sthlm då! Skulle ju dit och ha super kul med min kusin och mina brudar från Krokom! Men nej.. Blev ju jätte sjuk på torsdagen med frossa och sen dess har jag varit sjuk. Så utgången vart kort pga trånga luftrör och visiten blev en dag kortare bara för att jag mådde så dåligt och var tvungen att ta mig hem. Varför ska jag ha sån otur?! Och igår fick jag ögoninflammation på båda ögonen. De är ju också super skoj!
Bläääääää!
Men ska ner någon helg då jag är frisk! Hälsa på Julia igen som nu flyttat till Örebro! Haha! Då vi kom dit så fanns de ingen elektrisitet! Så första natten satt vi med ljus och spelade kort. Andra kvällen skulle vi beställa en familjepizza från Pizza hut och fick en pytte liten pizza! Alla fick en bit var och sedan var det bara att åka ner på Subway och köpa en fet macka! Allt gick verkligen inte enligt planerna, men äh! Nu kommer vi komma ihåg allting istället! Haha!
0 Kommentarer till "Kort visit"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!