Nelly.com

Blev så less på alla mina gamla festklänningar (Även fast jag har typ 15 st!!) så gick in på Nelly och beställde två st!
Hittade ju ingen klänning i Sthlm så gav mig själv tillåtelse att köpa två st! Var studentrabatt också så de blev inte super dyrt! Hoppas dom är fina på bara! Sen var jag lite skeptisk till den vita eftersom man ska ha den på party! Den kommer säkert bli skitig! Inget rödvin för mig inte i den klänningen!
Hade velat köpa minst 4 klänningar till men då hade de blivit lite dyrt så fick begränsa mig själv! Vill ju kunna köpa lite annat den här måndaden också!
1 Kommentarer till "Nelly.com"
Postat av: Julia

ett tips om du vill handla på nelly.com! finns en sida där man kan köpa ett presentkort värt 300:- och betala 100:- för det. man får köpa max 5 st per person och det är inga konstiga krav eller så heller. skitbra, köpte själv ett igår och beställde hem lite grejer :D erbjudandet gäller bara i några dagar till dock..



länken: http://www.savemyday.com/index.php?ACT=99&referal=9466&url=/best_deals/stockholm/koep_ett_presentkort_foer_100kr_vaerde_250kr_nelly.com_mode_pa_naetet/117

URL: http://juliaberg.se
Datum: 2011-09-02 / Klockan: 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!