Uppdatering

Eftersom ERika läst mitt förra inlägg typ 100 ggr tänkte jag uppdatera lite!
Gjorde anatomiprovet igår. De gick väl sådär. De kommer bli precis G eller precis IG! Hoppas bara jag slipper göra om de. Orkar inte!
Ska till Örebro på onsdag och sen Sthlm på torsdagen! Om jag nu får tag i Cecilie!
Ska parta med härligt folk och träffa ERika, Fille och Cecilie!!! Super sköj!
Men ja, inte mycket ahr hänt, pluggade så mycket i veckan så satt bara hemma.
Är i Krokom nu, Linnea har haft kalas så har hjälp till! Har varit ute på långpromenad med hunden och cyklat med han! Vill ha hund mer och mer ju mer jag ser han!!
Så, nu har jag uppdaterat!

0 Kommentarer till "Uppdatering"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!