Måndagen den 12 december 2011

Är verkligen super sämst på att blogga! Men har inte riktigt tid känner jag.
Känner mig stressad över rapporten som vi ska göra till den femte januari. Jag ska utomlands och jag vill ha jul. Men icke, vi får inte jullov! Jag och Kicki ska försöka bli klar innan jul. Men 2 veckor är lite lite! De är t.o.m mindre än två veckor. Känner mig verkligen yber stressad! Vill inte ställa in resan pga en rapport! Skulle bli super less då! Nä, detta ska gå!
Skola en stund idag. Har hunnit fixat pass också. Fult som vanligt! Var nästan snyggare på förra! Konstigt de där att man ALDRIG kan se bra ut på pass, id, körkort osv! Haha!
Nu ska jag försöka fatta vad vi egentligen ska göra för rapport!
0 Kommentarer till "Måndagen den 12 december 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!