Onsdagen den 21 december 2011

Sitter och kollar resor! Tycker de börjar se mörkt ut. De är så dyrt! Eller ja, skulle jag boka den 25 och åka mden 26 (Om de nu finns resor kvar) så är de billigt! Annars svindyyyrt! Så jag kollar VARJE DAG!
Tog jullov idag också! AS härligt! Jag och Kicki har verkligen jobbat på hur bra som helst med rapporten så nu sa vi att de får vara nog.
Åker till Krokom imorgon kväll! Ska städa lite här och fixa!
Sen på fredag blir de sista inhandlingen av julklappar!! Och lördag jul!
Sen hoppas jag att jag hittar resor! Kommer gå in varje morgon då Tomas åker och ha sidan öppen hela tiden ifall de kommer någon billig! För de tar ju slut så fort!
Vila i soffan och njuta av ledigheten väntar! Mitt huvud har inte fattat de än så känner mig stressad, som att de finns något jag måste göra!!

0 Kommentarer till "Onsdagen den 21 december 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!