Baby, I was born this way

Gaaahhhh, långt seminarium idag. 08.30 - 12.00. Om det endorkina systemet. Alla våra hormoner i kroppen och vad de göra. De var inte så långt tidmässigt men de kändes verkligen SUPER långt. Var riktigt trött också.
Nu sitter jag och degar. Borde plugga men orkar verkligen inte. De är bara en massa viktminskningsreklamer och träningsreklamer. Borde ut och träna! Alltid då jag äter något så kommer dessa reklamer! Försöker någon säga mig något?! Haha!
Ska snart fixa mitt hår. Detta fungerar inte längre!
Rasmus kissade i fotöljen idag. Suck....
Tv:n hackar och är typ lila... SUCK
Haha. Idag är en suck dag! Men en jätte posetiv sak! Då jag åkte till skolan imorse var det LJUST!! Helt underbart. Och nu är det super fint väder ute. Hade jag bott i stan eller bara någonstans där man kan gå lite olika vägar och inte EN väg fram och tillbaka hade jag varit ute nu!
Skulle haft ett par skidor och ett skidspår!
Vill! :P
/ Ida
0 Kommentarer till "Baby, I was born this way"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!