Dag 4 - Mina syskon

Jag har två underbara systrar!
Vi börjar med den yngsta!
Hon heter Linnéa, Edith, Funseth. Hon är 9 år gammal och född den 15 juli 2001.
Hon älskar att rida, spela fotboll och data nörda!
Det är 10 års skillnad på mig och Linnéa. Men vi har ändå haft jätte bra kontakt! Jag tog ju hand om henne då jag var lite eftersom jag var så barnkär!
Linnéa skulle man kunna säga är mest lik mig kroppsligt och i sinnet! Hon vill ha många barn och bli barnmorska! Haha! sedan har vi ju hästintresset gemensamt!
Linnéa är en riktig liten tönt! (Positivt menat!) :D
Så den andra nörden!
Julia, Eleonore Helena Funseth
Hon är 18 år gammal och föddes den 26 november 1992!
Det är alltså inte så stor ålderskillnad på Julia och mig! 1 år och 9 månader för att vara exakt ;)
Julia älskar att spela fotboll (Hon går även ett fotbolls gymnasium och spelar fotboll på fritiden) och sedan älskar hon väl att festa och umgås med sin bästa syster Ida ;)
Jag och Julia har alltid varit bästa vänner. Vi har hängt ihop sen vi var små. Det har alltid varit jag & Julia. När vi var små sa man aldrig Ida, eller Julia för sig. Man sa alltid Ida och Julia. Haha!
Mina syskon är bäst! Har alltid super roligt med dem och jag älskar att komma hem och flamsa med dem!
Ska på bio imorgon med Julia, ska bli super kul! 3D för första gången!
Sedan sov Linnéa hos mig för någon helg sedan, jätte mysigt de med!
Ingen har bättre syskon än jag!
/ Ida
1 Kommentarer till "Dag 4 - Mina syskon"
Postat av: Julia the one and only

Nawwwww vad fint skrivet!!! men jag heter Julia Eleonore Helena ;)


Datum: 2011-02-17 / Klockan: 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!