Hemma plugg!

Var som vanligt skiit trött igår när jag gick och la mig halv elva! Men när tror ni jag somnade? Jo vid halv ett! Vad störigt det här är! Så vaknade med världens huvudvärk så blev en hemma plugg dag idag. Vi skulle gå igenom en uppgift vi gjort. Så här missar man inget iaf!
Men imorgon är det "mata" varandra dagen. Då ska jag vara där!
Och då fyller jag ju år, tihi!
Tomas är på utbildning idag, då brukar jag få lite mer gjort! Helt tyst i lägenheten är perfekta plugg miljön! Solen skiner också.. Man kanske ska gå ut och gå? Men det är så tråkigt att gå fram och tillbaka på EN väg. haha!
Är så pepp på fredag! Vill bara ha den nu!! Kommer bli så jäkla kul! Lite stressigt men de fixar sig nog :D
Nu ska jag äta frukost sen plugga hela dagen! Etik boken here i come!
0 Kommentarer till "Hemma plugg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!