Matlåda!

Tomas föräldrar åkte nyss hem. Så jag ska snart duscha och sen ägna resten av denna söndagskväll till etiken!
Vi fick en HEL låta med MAT! 3 fläskfiléer och en massa annat kött av Tomas föräldrar! Så himla snällt! Liten födelsedags/alla hjärtans dag present! Så nu är våran frys propp full!
Vad ska jag göra imorgon på alla hjärtans dag då? :love:
Joo, jag ska vara inne i stan till klockan 09.10 och ta vaccinsprutan mot turberkolos! STACKARS MIG! Kommer göra super ont. Men Tomas följer med.
Sedan blir det en sväng till Krokom för ridning! Mys! Så hoppas på fint väder!
Sen hem, plugga och laga fläskfilé, pommes och en god grönpepparsås! Sen ska vi se en mys film och bara mysa! Inga presenter, de är vi för fattiga för!
Men allt annat mys hinner man med!
Ha en bra söndagskväll!
/ Ida
1 Kommentarer till "Matlåda!"
Postat av: Erika

Jaaa, hade sagt till igår om jag vetat att de var där ^^ Haha ;) Sugit iaf :D Jaaa, om jag har råd åker jag gärna ;) :) Du får berätta om ridningen imorgon efter att du varit där :D

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-02-13 / Klockan: 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!