Dag 2 - Min första kärlek

Tekniskt sätt så är det ju Vincent Rehnsbo! Vi hängde ihop hela tiden som små och han är nog min barnkärlek! från dagis till.. 6:an?
Mycket skoter turer, kolla på hans hästar och pussar i dockvrån! Tihi
Men min äkta första kärlek är min sambo Tomas Henriksson! :love:
Vi träffades som sagt i ett orienteringsspår 2007. Mamma hade tvingat iväg mig fast jag VERKLIGEN inte ville orientera, hatar det! Men tur att hon gjorde de! För annars hade jag inte sätt han komma springandes och försökt hjälpa oss att hitta nummer 6 på kartan. Gud vad snygg han var! Svettig och dan! HAHA! ;)
Jag och Elsa började tävla om honom men efter mycket letande på internet och stalkande i skolan så lyckades jag få hans nummer tack vare att Erika hittade han på z-online! Den här mannen var nämligen inte lätt att hitta! :P Han hade inga sidor, ingenting!
Efter mycket dejtande kom den första pussen hos Erika då hon var i Thailand och jag och Tomas var där för att mata Kalle (Erikas katt). Vi sov även med varandra för första gången då, eftersom jag kollade fel på bussen ( Lita ALDRIG på mig och busstider, kollar alltid fel! Haha :D )
Vi träffades i september och blev ihop den 29 december (Sena, men vi var ju typ ihop innan! :P ). 6 veckor efter det sa vi att vi älskade varandra. Kom precis ihåg vad jag gjorde då! Erika och jag var på fest hos Elliot och var så himla packade! Vi hade åkt ner till 1:a våningen och satt där och gömde oss! HAHA! Då ringde han och sa de, sen hittade folket oss. Så himla kul! Kommer jag aldrig glömma hur vi satt på första våningen och tyckte vi var så busiga!
Jaaa, efter det har det bara flytit på. 9 månader senare bodde vi ihop och sedan har vi flyttat på oss några gånger men alltid hållt ihop! Han är min andra halva, den underbaraste i mitt liv! Kan inte tänka mig ett liv utan honom, för han är en del av mitt liv, en del av mig!
Vi har som alla par haft våra motgångar men har alltid löst det. Inte trodde jag för 3 år sedan att jag skulle sitta här i Lit med två katter och fortfarande ha Tomas! Ibland när jag kollar på honom tycker jag att jag inte förtjänar han. Han vet precis hur han ska hantera alla mina humörsvängningar.
Men ibland är det ju också så att jag vill strypa karln! För störig och retig är bara Tomas förnamn! Haha! :D
Yes, vi får se vad som händer i framtiden! Men tillsammans kommer vi vara :love:
0 Kommentarer till "Dag 2 - Min första kärlek"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!