Ond alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag! :love:
Det känns inte som alla hjärtans dag eftersom jag INTE bliviti uppvaktad. Ingen blomma, inget! Så trist. Men vi har iaf ätit en god middag medan jag klagat på bristen av uppvaktning xD
Sedan var jag ju iväg och tog vaccinet.
Först då hon stack gjorde de inte ont och jag tänkte: Jag som trodde de skull göra super ont! De här var ju inge farligt! Men sen.. Då började de svida som ATTAN! så har lite ont i armen nu faktiskt.
Efter det for jag iväg till Krokom för ett ridpass! Blev avkastad två gånger för hästen var för het. Behöver bara säga att det var som att sitta på en mekanisk tjur. Tur att snön var mjuk.
Min alla hjärtans dag har varit.. OND :P Som i ooonnnnttt
Sedan har jag läst klart etikboken och är redo för en pluggdag med Filippa imorgon! Ska snart se top model som jag "fått" hem :D
Sedan kanske Cast away som jag också laddat hem! Älska :love:
Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag!
1 Kommentarer till "Ond alla hjärtans dag"
Postat av: Erika

Tror det går bättre på hästen efter några gånger! Om den aldrig blir riden är det ju inte konstigt om den blev glad och het! Du får longera eller något innan du rider nästa gång så han inte är så pigg :) Eller så rider du minst 3 ggr i veckan så är han nog lugn snart! :)

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-02-15 / Klockan: 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!