Ortoped

Såg nyss Trassel med Tomas! Eller Tangled som den heter på engelska. Vilken bra film! Den var så mysig och rolig! Bästa disney filmen på länge!
Var hos ortopeden idag, ser ut som att det blir operation i handen i vår/sommar... KUL.. Aja, tur att han hade en liten humm om vad de kunde vara iaf. De var NOG inte cancer. Kul ordval! NOT. Men de var nog antaligen en slemsäck som fått vätska i sig, jag vet, jag råkar ut för de mest konstigaste sakerna i världen. Sånt som inte läkarna kan sätta ord på eller förklara med ren vetenskap i början. Haha! Hade ju den där grejen under tungan, den konstiga infektionen i tandköttet, och säkert mkt mer som jag inte kommer på nu.
Skum är vad jag är!
Var även på ica maxi idag igen för Tomas och jag glömde lite saker igår och när vi ändå var i stan kunde vi handla! Igår köpte vi godis... 69.90 kr/kg. Vi har inte unnat oss de på LÄNGE och tänkte äntligen göra de. Så idag då vi åker förbi ica maxi. 29.90 kr/kg. KUL! Då hade vi kunnat fått två kilo för samma pris som igår, suuuuccckkk! Aja, inte gräma sig över de förflutna. Gjort är gjort och jag fick ju mitt kära goda godis!
Imorgon blire fest men innan den startar blire mys hos Filippa! ska även möta upp Ljung för böcker! Sköööj!
/ Ida
0 Kommentarer till "Ortoped"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!