Dag 1 - Presentation

Jag heter Ida Theresia Funseth Heurlin.
Föddes 1991 den 10 febriari i en liten förort kallad Vallentuna i Stockholm!
Bodde i Stockholm i 2 år och flyttade sedan upp hit till Jämtland!
Först bodde jag jätte nära min barndomskompis Erika i en lägenhet men flyttade ganska fort till ett hus i Krokom ciiiittyy.
Jag var väldigt busig som barn. Man kan jämföra mig med Emil i Lönneberga då jag älskade att göra hyss! Och precis som han gjorde jag det aldrig för att vara elak, det bara blev lite fel ibland!
Jag lekta oftast med Erika och mina grannar Tobias & Andreas och Charlie & Nina.
Jag har haft en hel del djur under min uppväxt! ÄLSKAR DJUR.
2 Hamstrar: Sotis & Bubbel
1 Chinchilla: Bamse (Har jag fortfarande)
2 Katter: Emil & Pricken (Pricken lever fortfarande)
3 kaniner: Gosan, Millan och Stampe (Egentligen hade jag 5 kaniner då Millan fick 3 ungar, men behöll bara 1, Stampe).
1 mus: Ola
1 hund: Hubbe ( Min allra bästa vän! Fick han då jag var 4 år, mitt första djur och han var verkligen bäst)
Även fiskar och grodor!
Jag gick estet teater i gymnasiet och träffade vänner för livet där! Träffade även min nuvarande samo Tomas Henriksson som jag träffade i ett orienteringsspår! Hade jätte roliga tre år men som alla säger så gick det lite för fort!
Hann pierca tungan, tatuera mig två gånger och byta hårfärg minst 100 ggr!
Efter gymnasiet flyttade jag ner till Uppsala för att testa min lycka där! Skulle studera pedagogisk utbildning för yngre barn och bli grundskolelärare i de tidigare åren.
Jag insåg väldigt fort att detta inte var något för mig och slutade skolan och började jobba på Ica magneten i Gottsunda där jag bodde.
Efter ett tag insåg jag och Tomas att vi ville hem!
Så vi flyttade tillbaka till Östersund, eller snarare Lit! Som ligger lite utanför.
Jag kom in på sjuksköterskelinjen och har nog aldrig blivit gladare!
Det är där jag är nu. Lycklig sambo med två katter vid namn Oskar & Rasmus och en massa plugg!
Mitt liv har varit underbart hittills och om 5 dagar är jag inte en liten tonåring längre utan vuxen! 20 hela år!
Har de bästa vännerna och den bästa familjen man kan tänka sig! De är dem som har format mig!
/ Ida
0 Kommentarer till "Dag 1 - Presentation"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!