Tjejkväll med Linnea!

Igår vart det födelsedagsmiddag hos Frida som fyllt 20!
Det böev brieostpaj till förrätt, fläskfilé med pasta som såg ut som ris med apelsiner till och sedan till efterrätt vart det cheesecake med björnbär! Jätte fint upplagt och allt! Kändes som att man var med i halv åtta hos mig, tihi :D
Jobbade även kvar igår i skolan och gjorde klart båda gruppuppgifterna som skall vara klara till tisdag respektive onsdag! Eller har en sak kvar på papperet till tisdagsuppgiften men den hinner jag göra klart! Är ju ledig på måndag! wiiieee! Extra helg.
Veckan kommer bli jobbig plugg messigt så det är skönt att ladda batterierna lite extra!
Linnea (Min syrra) ringde imorse och alla i familjen skulle bort idag eller göra något annat så hon hade inget att göra och ville komma hit och ha tjejkväll med övernattning! Söt hon är!
Så ikväll blir det Megamind , melodifestivalen och en massa godis :) !
Får plugga sen då hon ska lägga sig.
Imorgon blir hon kvar tills jag sak till mammas ridning. Så det kommer inte bli lika mycket plugg som jag tänkt mig i helgen! Men lite hinner jag nog med! ;)
/ Ida
1 Kommentarer till "Tjejkväll med Linnea!"
Postat av: Annika

finaste flickorna i världen <3


Datum: 2011-02-14 / Klockan: 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!