50 first dates

Satt och chattade med Erika på msn då hon skrev: Hur fick du så många besökare till din blogg?!
Va? tänkte jag. Har ju inte gjort något speciellt!
Men som hon sa så hade jag ovanligt många unika besökare idag!
Varför?
Kanske var senaste inlägget eller något?
Inte vet jag men jätte kul att några hittat hit iaf!
Nu sitter jag och kollar på 50 first dates och åt nyss glass med lite äppelbitar i!
Mums! Älskar den här filmen! Den är så himla mysig! Lite sorglig men underbar!
Adam Sandler och Drew Barrymore i huvudrollen gör den inte sämre.
För er som inte sätt den så handlar det om en kille som möter en tjej på ett fik och blir förälskad i henne. Med tiden får han veta att hon har en hjärnskada. Hon glömmer bort allt hon nyss varit med om och vaknar upp med samma dag i huvudet varje dag.
Han ska då stöta på henne varje dag och få henne att älska han på nytt varje dag.
Skulle ni klara de eller ge upp?
Se den om ni inte sätt den  !


Hoppas jag kan gå till skolan imorgon! Sista lektionen i lagstiftning. Det vill jag inte missa. Men är man sjuk så är man! Victoria sa att jag kunde få titta på hennes anteckningar. Så det var ju snällt!

/ Ida
2 Kommentarer till "50 first dates"
Postat av: HANNA

Superkul att du är med :D vad gör du?

URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Datum: 2011-01-25 / Klockan: 21:51:54
Postat av: Hortencia

Sv: Jag skriver då tävlingen avslutats på din blogg :-)

URL: http://hortencia.blogg.se/
Datum: 2011-01-25 / Klockan: 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!