Erika och Helen fika!

Erika och Helen var nyss här på fika! Jag hade bakat lite syltgrottor (Hade drottningsylt eftersom jag inte hade hallonsylt) och vi drack lite te/kaffe! Jätte mysigt som vanligt.
Nu har dom åkt hem och då återstår: MAT! Vad ska man äta?
Det blev "det gamla vanliga" eftersom det är ganska tomt hemma hos oss. Pasta, köttbullar och brunsås. Men imorgon kanske vi ska lyxa på lite och äta kyckling! Åh efterlängtade kyckling! Har velat ätit det super länge.
Men det är långa skoldagar denna vecka eftersom jag FRIVILLIGT hoppat på en preparand kurs för matte, duktiga jag! Så imorgon lär jag vara hemma 18.00 efter att jag varit iväg och handlat! 08.30 - 17.00. Så ser mina dagar ut.
Men veckan bjuder på spännande saker!
Måndag: Njaa, då händer inte mkt!
Tisdag: Ska lämna bilen på service, grupparbetet ska bli klart! Och jag ska fika med Josse & alla som vill vara med!
Onsdag: Matte, matte! Blir nog lite häng hos Filippa?
Torsdag: Hanenheten ska jag besöka! Kolla min äckliga svullnad, sedan till Krokom för att vara lite med Erika och Helen medan jag väntar på att Julia ska träna klart. Sedan ska vi hem till Lit för sova över mys kväll!
Fredag: PARTY!
Helgen: PLUGG
Har en hel del plugg att göra. Ska fortsätta läsa ikväll!
Men nu äre mat!
/ Ida
0 Kommentarer till "Erika och Helen fika!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!