Första skoldagen!

Nu har jag varit super dålig på att blogga, IGEN!
Var i Krokom över helgen eftersom jag jobbade på fredag dag och partade fredag natt så tänker vi egentligen bara vara kvar till på lördag. Men sen orkade inte vi åka hem så att vi blev kvar till på söndag!
Idag så började jag skolan!
Alla vill väl veta hur det gick?!
SUPER BRA!
Förutom vissa små incidenter, som denna:
Gick upp jätte tidigt och var 30 min tidig då jag kom till stan. Men då ville jag ju självklart ha lite vatten och eftersom jag hade så mycket tid kunde jag ju lika gärna åka och handla de!
Så kom till en Ica affär men hittade inget vanligt vatten, bara kolsyrat! Och det gillar jag ju verkligen inte. Så då tänker jag "smart" som jag är att jag köper en flaska med kolsyrat vatten, häller ut vattnet och fyller på vatten på skoltoan. Då jag hällt ut det kolsyrade vattnet kom jag ju på att vi har ju parasiten!! PUCKO! Så det går ju inte att dricka vattnet på toaletten.
Så jag åkte till en annan affär och köpte vanligt vatten. Då var det bara 15 min kvar. Och ja visste ju inte alls vart jag skulle! Hus L?!?! Sal 216?!?!?!
Så körde runt och letade i 10 min (5 min kvar!) och sedan parkerade jag bilen och gick. Hittade huset tillslut och hann PRECIS i tid!
Sedan träffade jag Filippa, jätte söt tjej från Sthlm!
Vi åt lite på Mcdonalds eftersom vi hade lite tid att döda! Haha!
Imorgon ska jag till henne och fika lite innan en massa lekar börjar med kåren klockan 15.00!
Sedan till den andra incidenten....
Hade ju så bråttom på morgonen så ställde bilen på en förhyrd parkering. Då tänker jag att det är ju bäst att ställa där det är mest snö (Där det inte stått en bil på länge) så då jag skulle hem satt jag ju ganska fast...... Tog 30 min att komma loss.
Nu sitter jag hemma och är helt slut efter allt skottande!
Ikväll blire lyx middag! KARRE med pommes! Mums!
Igår åt jag rostbiff och potatissallad! Älskar då det är extra pris på en massa gott! Rostbiffen kostade 14.90 för typ 10 bitar! Och det är ju två middagar typ!
Längtar redan tills imorgon då jag ska till skolan! Ser så mycket fram emot allt som ska hända! Alla metodkurser då vi t.ex ska hjälpa varandra att äta osv! Och praktiken. Allt ska bli så kul!
Väntar också på svar från csn, dom handlägger fortfarande, suck!
Fick också veta idag att anledningen till att jag nog kom in var för att det var ovanligt lite som sökte iår!
TUR!
/ Ida
1 Kommentarer till "Första skoldagen!"
Postat av: Julia

haha xD va smart du är xD men de lät som en rolig dag!! :)


Datum: 2011-01-17 / Klockan: 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!