Green Mango

Det blev oavgjort i muffins tävlingen. Eller, jag vann men aja!
Det var jätte mys att ha mamma och Linnéa här! Julia var för bakis... Vi drack te och pratade om en massa mys (Jag och mamma, Linnéa och Tomas spelade super mario!)
Sedan åkte vi in till stan! Handlade lite på Coop (Ska ju ha fin middag imorgon med Annika och Henrik) och sedan åt vi på Mcdonalds. Inte värt pengarna även fast jag åt en Mcfeast måste jag säga.
Fick hem mina nya kläder från Nelly idag. Satt jätte fint och var hur fina som helst. Super nöjd!
Har även upptäckt mitt nya favorit te!
Green Mango från Indiska. MUMS!
/ Ida
0 Kommentarer till "Green Mango"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!