Housekeeping?

Då har Tomas åkt iväg på arbetsintervju! Håller tummarna att han får jobbet på en gång!
Sitter här själv i lägenheten, nyss ätit frukost och i morgonrock... Kanske borde börja ta tag i allt som borde göras?
Ska tvätta en massa underkläder, flytta sofforna så dem står rätt, sätta alla prydnadssaker på plats, tömma och fylla diskmaskinen, dammtorka, dammsuga och skura golvet. PUH! MKT som ska göras. Insåg inte hur mycket det var fören jag skrev de nu.
(Älskar den här frekvensen från Family guy! HOUSEKEEPING?!)
Ikväll blir det nog tjejmys i stan! Josse kunde inte vara med. Tråkigt! Men får se om jag hinner vara med. Ska ju upp tidigt imorgon för att åka till doktorn och sedan har jag en massa skit som jag måste hinna få gjort!
0 Kommentarer till "Housekeeping?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!